2016.03.02

Ännu en dag med jobb. Skönt att ledighet väntar på fredag, innan det är dags för ännu en jobbhelg. Kommer bli så mycket jobb framöver med både heltid och helgjobb.. phewf.. Tur att denna vecka ändå varit lite lugnare. Precis som igår slutar jag tidigt även idag. Eftermiddagen igår blev ganska kaotisk.... kom hem från jobbet och vädret var strålande så det fick bli en tur med hästen. Väl tillbaka fixade jag stallet, lagade middag med mamma och skulle sedan följa med henne på Nose work kurs med Chessie. Insåg dock igår att båda mina minneskort från resan är borta.... så letade i varenda liten vrå utan att hitta dem. Grävde ner mig i sängen alldeles för länge och fick stressa för att hinna med. Som tur är hann vi ändå och de fick ha sin kursavslutning. Chessie något ofokuserad.. eller ja, inställd på att hon skulle göra något annat än använda näsan i alla fall.
 
Vädret idag ser ut att bli mycket sämre än igår, därför får det bli en dag inne när jag kommer hem. Jag har påbörjat renoveringen av mitt rum så det ska jag fortsätta med idag. Rensning av garderober står på schemat då vi ska bygga en ny garderob där de gamla har stått. Åh, vad det ska bli härligt att äntligen få lite plats i garderoben. Har så många idéer för rummet så vill verkligen bara få hålla på och få det klart!

En gammal favorit
 
 
Allmänt | |
Upp